Beoordelingen van Broodjeszaak Lopik

Recente recensies

5.0
KB
10 mei 2024
S. De Jong
15 maart 2024

Snelle levering, altijd zeer goed gevulde kapsalon met verse ingrediënten. Heerlijk eten daar en vriendelijke bediening

Jannie Neven
11 februari 2024

Vind het een beetje raar dat je voor plastic toeslag moet betalen, want het zat verpakt in aluminium folie en in een papieren tas. Maar de turkse pizza"s smaakte prima!

Marga Kerkhof
29 januari 2024

De bestelling zou rond 18:40 uur bezorgd worden en kwam om 19:35 uur.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jtm
28 december 2023

Snel bezorgd!

Piet
28 september 2023

De berzorger wordt boos omdat mijn nummer niet klopte waar ik niks aan kon doen

Brouwer
10 september 2023

Eten was erg lekker en op de aangegeven tijd geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fam Bou
27 augustus 2023

De beste kapsalon van Lopik en omstreken!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marga Kerkhof
6 augustus 2023

Heerlijk vlees en lekkere friet.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dineke
23 juni 2023
Monique van OS
30 mei 2023

Was goed alleen miste ik toen ik thuis kwam de saus. Dit vond ik heel vervelend. Omdat ik 10 minuten moet rijden, niet teruggegaan en alles zonder saus moeten eten.

Jan
12 mei 2023

Goed ingepakt, was thuis nog lekker warm. Nooit teleurgesteld in de smaak, alles is zoals ik dat gewend ben: overheerlijk!

Van Berk
4 mei 2023

Bestelling werd een uur te laat geleverd, zonder bericht. Heel vervelend.

Lianne
9 maart 2023

Als de eerste tijd om te bezorgen 18.30 is en ik vraag om zsm, dan is het best zuur dat de bezorging pas 19.15 komt. Maar buiten dat om, heerlijk gegeten!

muileman-koogje
5 maart 2023

de kwaliteit is echter altijd goed, helaas worden er wel te vaak fouten gemaakt. eens een cheeseburger gehad zonder deksel van het broodje bel je op zeggen ze kunnen niet komen ben aan het dweilen, kaassoufle met een apart kleurtje mee terug willen geven aan de bezorger ( neem ik niet mee terug ben alleen bezorger krijg je dan ) heb nu meerdere keren kipdoner gehad ipv kalfsdoner wij lusten dat gewoon echt niet, vandaag belde wij op en het hoefde niet persee omgeruild te worden maar we wilden vooral wel melden dat dit alweer fout was gegaan, kreeg alleen meerdere keren te horen wat wilt u wat we doen.. uiteindelijk zeiden we maar kom maar halen ziet u het zelf, komen ze alsnog met een nieuwe met kalfsdoner, maar als je 18.15 uur besteld en om 20.00 uur komt er dan een nieuwe hoeft dat niet meer,weer mee gegeven aan de bezorger en heb niks meer van broodjeszaak vernomen helaas.. zonde van het geld. wij zijn echt geen klagers normaal gesproken en fouten maken is menselijk, maar netter o

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erik
3 maart 2023

Was helemaal goed. Niets aan veranderen!

Brouwer
6 februari 2023

Lekker en genoeg eten en prima optijd geleverd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erik
31 januari 2023

Bij bestellen werd er gemeld dat rond 19.00 er bezorgd zou worden. Dit werd 19.50.????

Eren
29 januari 2023

Heerlijk eten en goed op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
22 januari 2023
Raymond Koudijs
10 december 2022

Het eten was koud. Retour gestuurd En is vervangen voor warm eten

Hoogendoorn
3 december 2022

Top

Iman
29 november 2022

Goeie kapsalon!

Hoogendoorn
20 november 2022
Martin
19 november 2022

Het eten had wel warmer bezorgd kunnen worden. Verder alles prima.

Ap
26 oktober 2022

Erg lekkere kapsalon met heerlijke verse friet en rauwkost!

Hoogendoorn
23 oktober 2022

Was perfect netjes op tijd top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ap
14 oktober 2022

Lekker eten weer!

Im
5 oktober 2022

Echt lekker!

Stip
30 september 2022

Turkse pizza niets mis mee. De patat was echt triest. Hard, droog en koud.

Kees
19 september 2022
Diana Versluis
12 augustus 2022

Zoals altijd top !!!!

Frank
10 augustus 2022

Kleine kapsalon kip en een grote kapsalon kalfsdoner. Lekekr vlot bezorgd en super lekker.

Cees Hoogendoorn
7 augustus 2022

Top

Laura
24 juli 2022

Het eten is super goed! Bestelling was helaas niet compleet en nalevering duurde te lang (minimaal half uur) dat we eten gedeeld hebben en nalevering geannuleerd. Maar eten is hier altijd super goed en meer dan voldoende.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

linda
2 juli 2022

we hadden kaasstengels besteld en kregen kipnuggets, gebeld daar over kregen heel snel de kaasstengels bezorgd, en mochten ook de kipnuggets houden. de rest van de bestelling was prima. we bestellen wel vaker hier, met de kapsalon en turkse pizza zijn ze echt top maar de patat en overige cafetaria snacks kunnen ze beter aan de manebrug over laten, deze zijn te ver doorgebakken, vindt ik, maar smaken verschillen.

Jan
1 juli 2022

Mix Grill, zooooo lekker!

Deb
26 mei 2022
anoniem
20 mei 2022
Edwin de Bruin
27 april 2022

Teleurgesteld,als je satésaus vergeet mee te geven bij saté en dan wel na wil leveren alleen de satésaus terwijl je saté dan koud is dan bestel ik hier niet meer

anoniem
17 april 2022
benjamin
29 maart 2022

Turkse pizza lekker alleen beetje aan de late kant bezorgt

Schinkel
24 maart 2022

Jammer dat hè niet met pin kan betalen.

Lisette Bergstra
20 maart 2022

Super lekker gegeten. Broodje dôner kip.

Jo
20 maart 2022

Jullie zetten de kapsalons altijd op de oven tijdens het wachten zodat het warm blijft maar daardoor hebben we altijd verbrande patat op de bodem. Echt heel jammer. En de kipsaté was ook verbrand. Verder smaakt het goed.

Jan
19 maart 2022

Lekkere vleesschotel met heerlijke rijst en knapperig verse salade besteld. De pepersaus en knoflooksaus zijn ook om te watertanden. En dat alles voor een billijke prijs. Niet hoeven wachten, alles was op de minuut nauwkeurig op de opgegeven (spits)tijd klaar.

Leon
11 maart 2022
Eliza Verbaan
1 maart 2022

Heel goed verzorgd en er wordt ook netjes gelezen als je er voorkeuren bij vermeld perfect

Nordin
24 februari 2022

Bezorging was op tijd, het eten was heerlijk dus echt een aanrader. Zeker voor herhaling vatbaar!

Ab
28 januari 2022

Vers en lekker!

Sandra Borst
16 januari 2022

Heerlijke kapsalon. Snelle bezorging. Toppie!

Andre
18 december 2021

Snelle bezorging en goed eten

Jtm Schuurman
4 november 2021

Heerlijk op tijd!! En goed warm eten!!👌👌

Hoogendoorn
26 september 2021

Mooi op tijd had wel wat warmer gemogen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Huisman
4 september 2021

De kwaliteit is goed maar de bestelling klopte niet. Als bij voorgaande bestellingen ontbraken bestelde ingrediënten. Het extra bestellen van bijv. kaas is mogelijk maar hebben wij nog nooit geleverd gekregen. Wel betalen en niet krijgen. Niet doen!!!

Rianne
11 augustus 2021

Het eten is prima, personeel is erg vriendelijk, maar we moesten wel heel lang wachten op het eten. We waren er op de afgesproken afhaaltijd en moesten toen nog een half uur wachten.

Hoogendoorn
1 augustus 2021

Mooi op tijd en lekker warm goed gevuld met vlees en toebehoren top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sandra
1 augustus 2021

Heerlijke kapsalon! Verse rauwkost erop...toppie.

Diana Versluis
10 juli 2021

Zoals altijd prima

Wil
3 juli 2021

👍

D v Voorst
3 juli 2021

Alleen jammer dat er geen satesaus zat bij de saté stokjes Verder erg tevreden eten was goed warm en snelle en nette bezorging

Hoogendoorn
19 juni 2021

Lekker en keurig afgeleverd

Helene
18 juni 2021

Bezorging was super!

Sjaan
14 juni 2021

Snel gebracht :) Patatjes waren lekker knapperig onder de kapsalon. Was weer top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hoogendoorn
5 juni 2021

Erg lekker en keurig op tijd en warm

Anonieme
30 mei 2021

Bestelling werd erg snel bezorgd. Jammer dat we Dunner kip kregen wel we kalf hadden besteld. Smaak was prima!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hoogendoorn
3 mei 2021

Erg lekker keurig op tijd helemaal top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Arjan
27 april 2021

Beste snackbar uit de regio, het smaakt erg goed en niet al te hoge prijzen.

Chris
12 april 2021

Snel thuis gebracht, en erg lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cees Hoogendoorn
11 april 2021

Erg lekker mooi op tijd top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jeroen
23 maart 2021

Top!

Cees Hoogendoorn
21 maart 2021

Keurig op tijd was weer lekker allemaal top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Miranda
17 maart 2021

Heerlijk warm en precies zoals besteld. Hou dit vol!

Cees Hoogendoorn
15 maart 2021

Mooi op tijd lekker warm en van smaak top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

van de kooij
14 maart 2021

zoals gewoonlijk heerlijk en netjes op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Chris
8 maart 2021

Altijd lekker, en snel bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cees Hoogendoorn
25 februari 2021

Keurig op tijd alles nog warm en lekker.

Miranda
14 februari 2021

De kapsalon was lauw. En de bestelde kapsalon zonder rauwkost was met rauwkost. Normaal is de kwaliteit beter.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hoogendoorn
31 januari 2021

Mooi op tijd was erg weinig saus en ook niet erg warm maar wel lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Astrid
31 januari 2021

Het eten is lekker maar de site om te bestellen is waardeloos. Je kan tig dingen aanvinken die je wel of niet wilt en bij levering klopt 't meestal niet. Deze keer ook geen salade bij de schotels helaas.

Ton
31 januari 2021

Het eten was weer super lekker

Bentem
14 januari 2021
Miranda
13 januari 2021

We hebben weer genoten van onze kapsalon kip.

Sjaak
11 januari 2021

Netjes op tijd, was alleen niet echt warm meer, volgende keer beter hoop ik.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hoogendoorn
10 januari 2021

Was lekker en keurig op tijd geleverd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Martin
10 januari 2021

Wij hadden kapsalon kip. Het eten is warmgehouden in de oven,friet verbrand,vlees nat geworden door de groente. Dit is niet lekker en zeker niet wat we van jullie gewend zijn.

Renate
9 januari 2021

Eten smaakte goed alleen jammer dat het al iets afgekoeld was (niet koud) maar had warmer kunnen zijn.

Esmee Kool
9 januari 2021

lekker eten snelle bezorging vriendelijke bezorger bestel zeker vaker

Bianca
3 januari 2020
Con
3 januari 2020

De bestelling van vandaag is niet warm bezorgd. Het was bijna koud terwijl wij meteen aan tafel zijn gegaan.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hoi
2 januari 2020
Lisa
1 januari 2020

Helaas was het vlees in de Turkse pizza lauw, zeker niet warm. Zonde was de eerste keer dat ik hier bestelde. Smaak was goed, wel domper dus

van de kooij
29 december 2020

het was jammer de broodjes waren niet gaar waren slap ben zelf 52 jaar bakker geweest maar dit sloeg de plank mis ben het niet gewent van ze

Neven
16 december 2020
Deb
13 december 2020
Laura
12 november 2020
Lisanne
3 november 2020
Neven
30 oktober 2020
Anoniem
25 oktober 2020
Marga
4 oktober 2020

Er misten enkele sausjes. Verder was het prima in orde.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.